Nytt rum, ny framtid

Today was the day!

Jag kom till jobbet halv 8 och började flytta från det hemska rummet till det nya lugna rummet. Just nu känner jag mest för att gäspa och krypa ner i min säng som är x antal mil härifrån.

Från och med idag sitter jag med Rebecca, Maria och Carina. Från att sitta i ett rum där en person kräver mer av min uppmärksamhet än i ett rum med tre andra.. I'm in heaven!

Har fått i ordning lite på skrivbordet, men är inte helt nöjd. Så idag ska jag pilla lite med papper och småsaker. Och ringa 7 st klienter (!) för att kolla om de tänker fortsätta söka försörjningsstöd hos oss. Om inte (en del av dem har fått jobb) så kan de ju avslutas. Och då har jag ÄNNU mindre att göra.
Ska ta ett snack med biträdande chefen angående detta.

Ska ta en banan och plocka upp mitt skrivbord nu :)

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0