Födelsedag @ 11 oktober 2009

Jag vaknade efter att ha drömt en ledsam dröm om min födelsedag - allt gick fel, ingen brydde sig om mig - inte ens mamma, folk ignorerade mig eller utsatte mig för diverse pinsamheter och förnedringar.

Men tack vare J och de sms som önskade mig grattis på födelsedagen försvann drömmen med efterliggande restkänslor och vi myste en bra stund innan vi klev upp.
Jag fick ett ryck och ville ha en god pasta till brunch (klockan var ändå halv 1 när vi klev upp) - så vi var ner och handlade ingredienser. J gav mig ett jättegulligt kort (uppklistrat på kylskåpet), vi åt färsk pasta med lufttorkad skinka, rödlök, tomater, fetaost, avokado och färsk basilika. ÅÅH SÅ GOTT! ♥

Vi började spela World of Warcraft och åt popcorn, dödade diverse monster - höll oss undan från den enorma och äckliga elitgubben Luzran, drack cola, åt lite mer popcorn och hade kul.
Eftersom jag fyllde år fick jag bestämma och det var jättemysigt! :) Min dag blev bara bättre och bättre.
Hela dagen slogs jag av hur sjukt kul det var på Hardcore Superstar-konserten i Fryshuset under lördagkvällen. Det var så härligt att vara där med J och dela den upplevelsen med honom.

Till middag gjorde J sin magi och serverade kokt potatis med ugnsbakt cheddarövertäckt lax och en supergod hollandaisesås med extra färsk basilika i. Har nog inte ätit något så gott i hela mitt liv! Det var helt enkelt perfekt.
Perfekt. :)
Vi avslutade kvällen med att titta på Spiderman 3 - vilket jag tyckte var en konstig film. Förstår inte att alla har pratat så bra om den. Den var helt enkelt FJANTIG!
Men det sket jag i, eftersom J låg mot mig och det var så mysigt.

Jag skrattade gott imorse, trots att J gick upp tidigare än mig och väckte mig. Inte nog med att han under natten försökt sno min kudde eftersom hans var borta (??), han hade dessutom möblerat om i sömnen! :) Vild natt.. och jag sov som en stock. Rolig han e :)

Nej, nu ska jag ta och uppdatera föreningens hemsida, det ansvaret ligger på mig. Better do what I should now.

:)


Kommentarer
Postat av: Charlie

har inte råd att åka ju? :(((

2009-10-12 @ 22:22:44
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0