Jag dreglar efter Photoshop!

Jag håller på att bli tokig. Jag vill hålla på och leka med Photoshop!
Men jag har försökt hitta gratis nedladdningsbara program, photoshop 7.0 är den version som jag höll på med förut hos mor. Vart kan jag hitta gratisversioner? (inte trialversion som funkar 30 dagar då..)
Dregel:
https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?event=displayProduct&categoryOID=3015036&store=OLS-SE 

Jag förstår inte vad det är som händer! Är SÅ omotiverad! Vill inte göra någonting.
Just nu vill jag verkligen inte jobba, har ingen glädje alls av att sitta kvar på jobbet. Och inte heller känns det värt att flexa ut några timmar och gå och strosa runt i centrum här.
Det finns inget jag vill göra.  Hur går det till?
Inte ens äta, dricka en kopp te, surfa, spela eller sjunga lockar mig. Inget.

Men jag tänker nog försöka läsa lite, boken är ju faktiskt spännande.


Doktor Sophie Morrison besöker en patient i Acid Row, ett nedgånget område där endast kvinnor och barn bor - missbruk, vandlism och brott regerar. Vad Sophie inte vet om är att det är en känd pedofils hem hon besöker.  På nyheterna cirkulerar bilder på en försvunnen flicka - Amy - och Acid Rows fredfulla marsh blir snabbt en okontrollerad anarki.   Sophie blir tagen som gisslan/fånge i pedofilens hem medan folkmassan slänger stenar på huset och vill bränna ned dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0