Jag gav igen! Hämnden är ljuv..

Haha, fy fan vad skönt det var i onsdags!

Den arbetskamrat som jag stört mig på och som i mitt tidigare inlägg kallade för idiot, samma arbetskamrat fick sig en liten lapp.
Anledningen till att jag inte tog det face-to-face var för att arbetskamraten var på trepartssamtal på jobbtorg och var inte närvarande - och jag skulle iväg till skolan.
En liten post-it-lapp där jag sade åt honom att inte ta för givet att jag ska hjälpa till, och att han kan prata med mig om personen ifråga har några frågor. (Sen drog samtliga socialsekreterare på utbildning tors&fre)
Igår fick jag reda på att arbetskamraten hade gått och klagat hos en annan arbetskamrat, som hade sagt till om att ta det direkt med mig istället för att skriva tillbaka.
Jag ser fram emot måndagen och bara snoppa av personen och kapa vid fotlederna. För jag pallar inte mer.

Fy, det är nästan läskigt vad skönt det är när det är lugnt och tyst på enheten och inga springande klackar i korridorerna, inga jäkla telefoner som ringer och speciellt inga onödiga avbrott för att meddela något fullkomligt meningslöst.
Men inte bara det, jag har typ inget att göra och har tagit det lugnt och njutit av de nya lösteerna jag har införskaffat till fikarummet. (Just nu luktar det både av chai och sencha lime i mitt rum - myysigt!)
Fick min skit insorterad i äckelarkivet igår, tyckte jag kunde balansera upp min långlunch med Bella Boo (MYYYYS!) med att faktiskt få något gjort .. *hehe*
Nu är det fredag och jag ska försöka reda ut skiten jag fick på jouren.

Tuuudlees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0