Panduro Hobby

Hallå och goddagens!

Efter en snabblunch på en västerbottenostpaj som inte smakade ett skit så gick jag äntligen ner på Panduro Hobby. Och blev helt och hållet inspirerad.
Morsade på en arbetskamrat som också var där, fick tips om att använda stållinjal när man ska skära i kartong eller hårdare papper. Skitbra! Det lär jag behöva nämligen .. ;o)

Jag inhandlade både papper med olika dekoration på, dubbelhäftande tejp, lite fina scrapbook-blommor, sidenband och diverse. Men Kreativiteten arbetade med alla materialen där nere.

Det känns bra, nu har jag handlat ytterligare 5 julklappar (under 300 kr!). Föräldrar är mindre värda nu när de har barn ^^ - i julklappsväg iaf. På födelsedagar räknas man inte som förälder. Vem fan säger födelsedagsförälder? *tsk tsk tsk*

När jag stod i kassan (tur jag hade! missade jättekön, den kom efter mig igen sen) fick jag tid att kolla klockan medan kassörskan försökte få igång kassan som hakat upp sig. Det hade gått 50 min sen jag kom!
Hur gick det till, liksom?

Nu har jag blivit tillfrågad av min chef om jag kan fixa i ordning en framsida till vår Introduktions-pärm för nyanställda. Ska fundera lite hur jag ska "designa" den.

Bra dag idag. Det är fredag! Panduro avklarad *längtar tills jag kan få börja leka*, nu är det nästa roliga sak idag - fika med Bella och Natha. Och inte på Söder denna gång! Nej, vi ska till gamla kära Odenplan. *takes me back*

Okej, till hat-arkivet och göra äckel-insortering. Tur att jag redan har sorterat alla i personnummerordning :)

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0