Trio på Medusa, lördag 17 okt!

Dagen - först spelade wow, sen träffa Aye för jättemysigt fika på Tully's Coffee på Götgatan, sen åka till Fridhemsplan möta upp J med saker, sen åka till Hammarbyhöjden och festa hos hans vänner, sen åkte jag till Medusa för att möta Trion & Co.

Lång dag, snurrig dag, stört rolig dag, se bilderna på Ayes blogg (se länk ovan).
Men vi blev ledsna när Aye o Danne försvann "bara en timme" mitt i alltihopa. Sen drog folk. Jag hade turen att vänta precis så länge att jag hann träffa dem utanför - när jag skulle hem.
Men vad vi hoppade runt och flamsade inne på Medusa, bland annat till typ irländsk rock.  När jag hittar min sladd till kameran ska jag lägga upp bilderna. Det var SJUKT kul!

:| jag minns inte söndagen..? Jo! Haha, skoja bara - jag och J satt och spelade wow hela dagen :)

Åh! Idag känner jag mig stark! Glad och nöjd. Som att det klickade till när något konstigt kugghjul snurrat - och nu är jag i rätt hack igen. Känns underbart. Som Roland i Torsk på Tallinn säger - "efter regnet kommer solsken - det tycker jag är så jättebra ..".

Sen tycker jag att chaite är jättegott. That's the simple truth.


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Ja jag går på Jensen N ja :D Tycker det är en super bra skola! halvdagar, unga lärare och god lunch :D känns toppen! var du nöjd?



Åh ja, köp de andra också, de är grymt bra! om du gilalde den första såklart! tycker det är roligt med att hon åker till NY och allt :D har du sett filmen föresten?



Ha en toppen kväll!

2009-10-20 @ 18:00:50
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Bea

designadinblogg.se

2009-10-20 @ 18:52:16
URL: http://bibbikay.blogg.se/
Postat av: Vargsyster

Känn dig länkad ;)

2009-10-20 @ 23:46:11
URL: http://vargsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0