Utbränd?

Det är min namnsdag idag.

Det har precis lugnat ner sig på jobbet i jobbmängd. Och nu på morgonen när jag skulle ta nästa ansökan blev jag snurrig, kände mig trött i hela kroppen, nästan illamående och svag. Det verkligen snurrade i huvudet.
Det HÄR är inte bra. Jag vill INTE gå in i väggen, vill inte behöva sjukskriva mig, vill inte behöva gå igenom allt det där.
Så jag gick till min bitr chef (min chef var på möte med sin chef) och frågade hur det går. Jag bröt ihop förra måndagen och gick och berättade för bitr chef om hur jag mår. Hon hade tagit det vidare till min chef. Så idag gick jag och frågade vad som händer - och hon berättade att det finns ett förslag. Men att hon ville att chefen skulle berätta det. Och tipsade mig även om att jag skulle sätta ner foten för henne och kräva att det blir förändring - nu.
Och hon har så rätt - jag är van vid att låta andra bestämma - men det här KAN INTE vänta.

För jag mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0