Freedaaag

Igår var det träning. En träning jag inte gick på. Anledningen: jag somnade i Js knä strax innan det var dags att gå. Inte alltid det bästa, men jävlar vad skönt det var att stanna hemma.

Idag blir nog en bra dag, jag ser fram emot&längtar tills jobbtiden är förbi och jag kan åka till stan. J ska söka nytt jobb, han hittade en annons om något café vid Hötorget - och jag håller tummarna för honom.
Så vi ska åka dit idag efter jobbet, så han får personligen introducera sig.
Sedan ska Annluis, min sötnöt, komma över till oss! Åh, jag saknar henne! Det ska bli såå roligt att få träffa henne igen. Hon står för ölen, jag står för vinet - sen får vi se vad vi hittar på :)
Hm.. jag är sugen på att göra glögg. För den jag gjorde sist - jävlar vad den var god!

Jag försöker att skjuta upp tiden så klockan snart är lunch, så jag kan spendera ännu en timme på att göra ingenting vettigt.
Böckerna jag läser nu är spännande, men det är väldigt många historier i samma berättelse. (Kort: en prins blir ansvarig för två älskandes död och svär att han ska reda upp röran - vilket ger honom onaturligt långt liv - han är även en slags trollkarl. Under alla århundranden han lever möter han samma själar igen fast i olika tider och personer - vilket är de många historierna i en och samma berättelse..)
*gäääsp*

Nej, lite nyttigt måste jag göra innan lunch. *går å tar en fika*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0