Mysfredag

Okej, den jobbiga perioden är äntligen över på jobbet - så gott som alla har fått sina pengar nu. Nu är det en sak som ligger kvar på mitt skrivbord och det är den värsta uppgiften av dem alla..

INSORTERING!

Allt ska sorteras in i mina plastfickor, allt som hör till en klient ska till samma plastficka. Jag tror Mats har runt.. tja.. vad kan han ha? 93 st ärenden.
Men jag har varit inne i 173 ärenden, så någonstans över 100 ärenden har jag hanterat under januari. Och det är from den 15 jan.. Och Mats var sjuk i en vecka. Det var kaos. Skitsamma, det är över nu.
Men som du kanske förstår är det väldigt många akter att sortera in i.

Det är helt enkelt bara att börja!

*nedräkningen till arbetsveckans slut påbörjad. 58 min kvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0