My f***ing god!

SKIT. Allt är SKIT! Är less på det ena, det andra och tredje och fjärde. Arg, ledsen, sårad, frustrerad.
Helt enkelt, jag mår dåligt. Värre än vad jag vill erkänna, ens för mig själv.
Idag är detaljer överskattat - så du får inte veta vad det handlar om. Dels för att jag inte pallar, dels för att det är risk att jag bryter ihop och ligger som en pöl på golvet.

Ändå minns jag en tid då jag var lycklig, det verkade inte finnas ett bekymmer i världen - och de problem jag hade - löste jag målmedvetet och med kämpaanda (oftast iaf). Nu känner jag mig som en fjärdedel av vad jag var förut (trots större storlekar), ingen ork/lust/glädje/frihet. Plus att jag tydligen ska ha jouren idag på jobbet. Bara för att förtydliga gällande ovan, om frihet - det är inte så att jag vill vara fri från alla band och ansvar - men då kände jag mig inte fängslad, fast i denna äckliga och smutsiga grop som gräver sig djupare av sig själv så att jag INTE ska lyckas komma upp ur den.
Här kan man snacka om en svacka.

Tvivel, osäkerhet, frustration, otålighet och ledsamhet. Det är en sammanfattning av mitt emotionella liv.
Nån som vill byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0