Hmm.. omständigt värre..

Eftersom boendesituationen har förändrats för mig så har det blivit en liten distraktion.
På lördag ska Bella, Natha och Jossan komma över - vi ska glo på SATC 2 och Hitta Nemo, dricka och ha trevligt. Men av någon anledning så predikar dem för att ha endast tjejkvällar, vilket blir jobbigt.
Nu har jag förvarnat dem att J kanske är hemma, men jag ska se om det går att lösa. Känns så skitigt bara, att kasta ut J för att dem ska komma över. Sist jag skulle ha en tjejkväll hade han feber och frossa - och det blev bara värre när han kom hem! Så hemska associationer..
Så först tänkte jag smsa Jonte, men ändrade mig - han kommer aldrig kunna hålla käften - så jag smsade Felisija istället och kollade om hon kan plantera idén om en "grabbkväll" hos Jonte som drar sedan iväg med J. Hon svarade att hon skulle fixa det.

Men det som oroar mig är att mina vänner inte vill träffa min pojkvän. Vet inte om det är för att vi tillhör olika världar, men hur ska de kunna lära känna honom om de inte träffar honom? Jag vet att han saknar den delen av mitt liv när mina vänner bara kommer över och umgås - och kan umgås med honom också. Han vill se mig ha roligt också.

Vet inte hur man ska kunna lösa det .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0