Beyond sunt förnuft.

Kommer inte ifrån känslan av att ha gjort bort mig, även om det inte är så - inte på riktigt. Men många gånger så tänker jag mer än vad jag egentligen vill - vilket leder till "tänk om"-situationer - och sedan kommer resten av känslorna.
Vissa drömmar vill man bara inte drömma. Den jag tänker på var visserligen en trevlig dröm, verkligt romantisk och speciell - typisk "date"-dröm som taget ur någon amerikansk kärleksfilm. En sån där dröm man inte vill vakna upp ur, men när jag gjorde det så blev jag ställd och chockad. FEL, fel, fel, fel!

Jävla blick! Jag blir så less. Tänk om, tänk rätt. Mm, fin teori - men "tänk om"-situationerna dyker ändå upp.
Och grejen är att jag vägrar, vilket kanske gör att min hjärna väljer att vara upprorisk och göra (tänka) tvärtemot.

Jaja, låt tiden ha sin gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0