Nästa långresa inbokad..

Det här trodde jag inte för en månad sen!

Min syster bor och lever i Hong Kong, och nu den 4 mars kommer hon och hennes man hålla i bröllopsceremoni och fest. Och igår fick jag OK från min chef att jag får åka! :)
Åkte ju till älsklingen igår, dejten blev myskväll med South Park istället ^^ och berättade om att jag kommer åka till Hong Kong. Han blev supersugen på att följa med, så nu ska jag försöka prata med systeryster i Hong Kong och kolla hur det kan ordnas - allt omkring menar jag.

Och jag längtar tills jag får flytta in i min lgh. Tills jag får titta på min tv, med mina kanaler, äta vid mitt köksbord och sova i min säng. Tills jag får dekorera precis sådär snyggt som jag vill ha. Tills jag får tända ljus överallt och bara tokmysa! Eller tills jag köpt min rök och rökt mitt eget kött! :) *smaskens*
Tills jag får ställa upp och ordna med mina teer och med min espressomaskin och kaffemal och göra mina egna espressos, cappuccinos, café lattes och varma choklad (när mina bröder/brorsöner kommer). Tills jag får börja leva mitt liv, med mina hobbies, med mina måsten/viljor/önskemål. Med min mat.. MYS! ♥

Vilken dunderstart på år 2011!

Jag hoppas på balans, tatuering, Hong Kong i ett bröllop, mitt hem i en lgh, och ett bättre fysiskt mående! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0