Out of place, out of time.

Helgen var händelserik, vill knappt börja - för det är så mycket jag har kommentarer på. Saker som hände, saker som sades, saker som inte sades, tankar och drömmar.

Kort och gott..
Fredag: en snabbis-afterwork, sen hem till J och förkrök - Medusa - jag blev packad, någon snodde min öl, jag dansade, fyllekäket funka inte så jag spydde och innan jag trängde ner mig på kanten brevid J i hans 90-säng klämde jag tummen i toadörren. Det gör fortfarande ont.
Lördagen gick till att "hojta" på toaletten, som Js föräldrar kallade de, men jag blev människa igen till kvällen och åt jättegott med rostad potatis och lövbiff. Vi kollade handbollen.
Söndagen var mysdag, som avslutades med att när jag kom hem så hade vi besök av Hanna och Barry och barnen. Jag hann kliva innanför dörren och morsa på Lennon - sen var det "Moster Bea, moster Bea, kom!" Jag busade som en galning med Lennon och vi hade skitroligt. Jag drog runt honom i Arons gåstol, så vi hade ett litet Gröna Lund hemma. Lennon tjöt av skratt och det ger ju energi :) Sen lyckades jag NÄSTAN lura på honom overallen när det var dags att åka hem - men han fattar lite för mycket för att det skulle funka. Så det slutade med att jag och pappa drog på honom overallen medan han hängde i luften - dels uppåner och dels som vanligt :)
Sen såg jag när Sverige vann över Kroatien i handbollen - de var nära flera gånger att Sverige tappade greppet - och det med 2 utvisningar samtidigt - under säkert 5-6 min. Ändå höll de koll på kroatierna. Bra jobbat!

Justja, jag vart typ uppraggad av nån brud på Medusa - vi pratade om hennes son, hennes ex, och jag fick Magnus att spela en Metallica-låt som hon ville höra. Hon var väl trevlig, men hon blev rätt förvånad när jag presenterade henne för pojkvännen och hans polare ^^ DET var kul. Hon kände till Tyresö och ville att vi skulle ta en öl på Curres.. som jag påpekade hade brunnit ner, men än har hon inte hört av sig - kommer inte riktigt ihåg om jag gav henne mitt nummer eller inte. Tror det.

Nu är det bara 12 dagar innan jag förväntar mig ha installerat mig i mitt hem. Nu har jag kommit över orolighetsfasen -  nu är det bara med längtan jag ser fram emot att dagarna skall gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0