YES! Jag hittade billig resa till HONG KONG!!

ÅH jag är skitglad!
Jag gick in och tittade på BudJet och letade resa till Hong Kong, då syrran Linda ska ha bröllopsfest i början av mars. Och de resor vi tittade på tidigare i veckan kostade 5400 kr med Quatar Airways (inkl skatter). Så Hanna sa att hon skulle boka sin resa igår.
Jag har pratat med J, och han vill också följa med. Linda sa att det var inga problem. Så idag gick jag in och tittade igen - och tänkte kolla när flyget går på söndagen den 6 mars.
OCH VÓILA!
Istället för 5400 kr med Quatar, så kan vi köpa biljett för 4230 kr med Lufthansa! :D
FATTA det är liksom 1200 kronors skillnad! Såå, JA, jag är skitglad!

Idag ska jag iväg till stan en sväng, pussa lite på J och sedan tror jag att jag åker förbi Aniela innan hon slutar jobbet och åker med henne hem. Jag har fixat VÄÄRSTA bra presenten till henne, jag hoppas hon uppskattar den.

Nu har jag pratat en lång stund med syster Linda om allt och inget :) Mysigt!
Så jäkla nice, biljett för 4230 kr, boendet står Linda och Amin för, sen är det bara mat och shopping! :) Så under 10 000 kr för allt. BRA semester! :)
Åh, det kommer bli skithärligt! Som mamma sa, det är klart du ska åka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0