½ midnattsinlägg

Jag promenerade hem, fick vägvisning av min arbetskamrat och tack vare henne så gick jag en kortare väg hem - och den var fin :) mysig väg.
Kom hem efter en snabbrunda på Vi(som jag vill kalla vivo) sen blev det supergod köttfärssås och spaghetti framför tvn.
Sen gjorde jag beställningen på tandblekningsprodukterna. Och började spela WoW, mest för att prata med J.

Och fastnade :)

När jag sedan plockade undan efter maten så blev jag så suen på After Eight, så jag (som vanligt) började dra igång värsta projektet med att mala kaffebönor, värma mjölk och dra igång espressomaskinen - och gjorde mig en cappuccino med två After Eight medan jag tittade vidare på Desperate Housewives.
Det var SÅN hög mysfaktor att jag blev alldeles lycklig :)

Nackdelen blev bara att jag fortfarande är vaken trots att klockan är närmare halv tolv.. Och jag har inte duschat än efter promenaden hem ..
Jaja, vad ska man göra?! :) *rycker på axlarna* jag avnjuter min vardag!
En snabbdusch och lite undanplock - sen är det natti natti för mig.

Och jag har inte ens tittat på Naruto ikväll! Helt otroligt, jag börjar känna mig som en "normal" person igen :P
Trots att jag är halvhög på koffein och ipren mot mensvärken .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0