Äckliga människa!

Fick ett meddelande på Facebook igår, det började då och idag lessnade jag fullständigt. Se meddelandeföljetongen:

Personen: hej sötnos :D
Jag: Hej hej. Vem är du, känner inte igen dig :)
Personen: nej du känner inte mig än gumman men det kommer :)
va hr du gjort i helgen då?
Jag: Det känns obehagligt att fortsätta snacka utan att du presenterar dig.
Personen: hehe okey jag heter Mesut 25 år bor i Solltuna och pluggar i Jakobsberg. Annars så på fritiden är jag med vänner eller så tar det lugnt.. sj då ?
Jag: Har vi träffats?
Personen: nej men vi kan nog göra det ?
Jag: Glöm det. Jag är inte intresserad. Dessutom har jag pojkvän.
Personen: jaså ok

Nu blockade jag honom. Jävla människa! Vad tror han egentligen? Att han ska få en brud på det sättet? Ååh, jag ryser av äckel alltså. Facebook är ingen jävla dejtingsajt!
Skulle nog tro att han blev lite inspirerad av den där nya otrohetssajten, om han ens såg att min förhållandestatus var i förhållande. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0