Dutti flikka!

Jag känner mig duktig. Har fått en del gjort, fastän mina ögon är typ svullna och jag har någorlunda svårt att koncentrera mig. (Som vanligt)

Och Aye, angående din kommentar på Pensionskoll-inlägget - I know - det ÄR viktigare att leva nu. Och ur ett annat perspektiv är det idiotiskt att sätta upp hinder för mig själv. Jag är bara rädd att ångra mig när jag är äldre.

Ja, idag känner jag mig duktig. Kroppen återhämtar sig från träningspasset igår och snart ska jag dela en lunch med min pojkvän, sen i eftermiddag ska jag GÅ hem.
There is no lacking off now!

Och efter lunch ska jag och Evelyn beställa tandblekningsstrips! :) Pengarna ska bara sättas in på mitt konto.
Jag hoppas att jag kan handla via mitt VISA-kort och inte måste tjafsa med Nordeas banktjänst online - har inte dosan med mig. Den ligger i min andra väska. Håll tummarna! :)

Nu är det snart dags för min kära pojkvän att höra av sig, så jag kan gå ner och möta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0