Kom igen nu då!!

Okej.. igår hände ju vissa saker som jag inte riktigt kunde se eller så.
Och förutom att det som hände igår gjorde att jag sov oroligt och somnade nästan på ärendedragningen idag så .. ja vad det nu var jag skulle säga egentligen.
Hursomhelst, som det verkar hittills så funkade mitt snack igår. Sen jag kom hem har det varit lugnt - har känt (eller så har jag bara svårt att släppa det och låter fantasin dra iväg) att det varit en slags närvaro, men mer avvaktande och iakttagande än försök till någon slags kontakt.
För två timmar sedan somnade jag nästan i soffan (igen) efter att ha lagat skitgod mat - det blev lite exotisk kyckling med rbåde zucchini, lök, färska champinjoner och paprika i sås tillsammans med ris och krispig isbergssallad.

Jag tror att jag känner "kom igen nu då" för att jag vill få sova ordentligt inatt. Det är ju sjukt viktigt att sova, men jag vill orka med jobbet (måste jobba över imorgon) och orka plugga min japanska.
Jag skrev det tidigare och jag skriver det nu - fan vad det var roligt! :)
Ännu roligare är att när jag tittade på Naruto (i introsången skrivs de japanska tecknen ut) - och jag kunde läsa vissa! Visserligen har jag inte den blekaste om vad de betyder, men jag kan uttala dem iaf! :D

Har ont i mina skuldror/nacke. Jag hade tänkt att jag skulle gå och gymma idag efter jobbet, men kl 17 skulle jag och Micke sensei gå och titta på eventuella nya lokaler att träna i - framför allt framåt sommaren - då Gubbängshallen stänger. Så det sket sig, och beroende på hur jag och Natha gör på fredag så kanske jag kan gymma första gången nu.

Jag känner att "KOM IGEN NU DÅ" för att tandblekningen ska visa resultat. Jag ser ingenting än så länge. Och jag har använt min 6e behandling utsträckt på 4 dagar. Så det borde börja synas nu. Men jag ser inte ett skit :/
Ska bli kul att se efter sista behandlingen när jag tar en bild och jämför på datorn om det blev så stor skillnad som jag hoppats på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0