Längtar till Sweden Rock

Fick sug efter Sweden Rock, ett sånt otroligt sug.
Såg på deras lista över klara speldagar att onsdagen kör 3 band jag vill se. Hardcore Superstar, Crashdïet och Black Veil Brides. Sen är det några på torsdagen jag vill se också, men banden mattas bara av - får se vad companiet väljer att gå och se.
I år tänker jag gå fullt ut - känns det som iaf. Just nu, när jag känner mig halvdeppig och vaknat på fel sida mm, känner jag bara att jag ska supa som fan under Sweden Rock. Inte så att jag blir immobilized, men såpass att jag blir bakis.
Känner mig som en klump gel med torkade kanter - och frasande kanter, withering är ett bättre passande ord.
Jag har typ pausat, det händer inget på jobbet - och jag orkar bara inte sitta där uppe i lunchrummet med alla jävla ljud. Väntar hellre, men jag får ju inget gjort ändå.

Känner mig fruktansvärt obekväm med mig själv just nu. I många aspekter.

Kommentarer
Postat av: aye

fan vad glad jag är att du bloggar så jag kan följa dig! Och senare (om kanske ett år) kommer du också vara glad när du kan se tillbaka och läsa det här, det kan (med lite tur) kanske hjälpa.



Men älskling. försök att se det fina i varje dag när du känner såhär. ex: ni har inte 25- med snöstorm längre, du har din egen lägenheten, du har sweden rock! fett bra att du fokuserade på det föresten! Dröm om sweden rock! Vad ska ni ha för tält? vilken öl ska ni dricka? vad ska du ha på dig!? OCh viktigast av ALLT: vad ska ert camp har för tema????



ex: jag och nahida har bestämt att vårat tema ska vara chile/argentina och vi ska ha följande på vårat camp: två enorma flaggor av chile och argentina, en boombox med ALL latinmusik vi spelat under resan, en vegetarisk asado, en massa mate, argentinska kortspel, osv. Det är skitkul att planera camp och det för bort tankarna till något positivt! Jag har bestämt att jag ska ha en röd/vit randing klänning på mig, men jag har ingen så nu är mitt mål att hitta en! ;D!

Drömma är gratis och gott för själen .



älskar dig babe, jag vet inte om det är så, men akta dig för mensmonstret, it can do tricks on you <3

2011-03-17 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0