Siesta/friskvård

Seg dag - fortfarande. Egentligen skulle jag haft medarbetarsamtal med min chef om en halvtimme, men hon hade skrivit in mig imorgon - hur hon nu får 17 mars till den 18 mars är för mig ett mysterium, särskilt när det är hon som har skrivit ut tiderna..
Men iaf, hon ska byta tid med mig också. Som för väldigt många andra här på jobbet.
Jag satt efter lunch och fick inte alls mycket gjort (men jag HAR varit produktiv idag) så jag valde att ta en paus och lade mig i massagestolen en halvtimme. Och somnade.

Jag hoppas att jag inte låg och snarkade!
Så nu efter jag vaknat satte jag på lite extrastarkt kaffe och slog mig ner för att jobba. Passar på att blogga lite tills koffeinet kickar in :P
Jag kan rekommendera Anthon Bergs nya smak på sin fairtrademärkta choklad - Raspberry & Blackberry med 72% mörk choklad. Så otroligt god! Det är så att jag tror att de har crisp i, men de har de inte - det är bärens frön. Skitgott!
Så, skål på er, mina sega-eftermiddags-vänner! :)

Kommentarer
Postat av: aye

omg den där chokladen lät FÖR god..

2011-03-17 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0