IDIOOOT!

Jag arbetar med en idiot.

Personen ifråga bokstavligt talat dumpar grejer på mig (och nej, det är inte min chef) - småskit som jag gärna hjälper till med. För det tar ingen tid egentligen, men personen ifråga tar för givet att jag sköter det.
Men Principen!

"Här är några grejer som ska betalas, så betala det du - jag har inte tid"

Snodd från nätet, vad annars?
Ursäkta? Det är DITT jobb.

Sluta vara så social med dina kollegor och sköt ditt jobb istället. Tur är iaf att personen i fråga har slutat med att störa mig var och varannan minut med idiotiska saker. Men .. det återkommer nog. *suck*

Jag tror jag ska ta mig ett litet snack med honom ... *he he he*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0