... ja ja..

Igår var det en sån där måndag man inte vill behöva stå ut med, men kan ju faktiskt inte göra annat.
Jag var trött, jag var sliten, jag behöver träna, jag var tvungen att gå upp och jag var tvungen att jobba.

Skit liksom.

Höll på att däcka i kontorsstolen mellan 11-12, ögonen bara föll ihop och jag var inte särskilt kontaktbar. Och jag visste att jag inte skulle åka till träningen eftersom jag hade övningar att göra i skolan, ekonomiövningar. Och inte nog med det, jag trodde vi började kl 17, så jag åkte tidigt från jobbet för att hinna. Och så började vi 17.30 .. Kul? Nja, men det blev faktiskt roligare när Susan kom - vi satt och fnissade lite och tänkte på olika sätt och till slut kom vi fram till rätt svar.

Men kvällen blev bäst, Susan som kör hem bor i Spånga så jag fick skjuts - ända fram till porten. Jag typ sprang upp till J och överraskade honom när jag kom så tidigt. (Det tog en kvart! EN KVART med bil! Det tar 35 min kommunalt!)
Jag var keligare än vanligt och pussade jättemycket på honom, vi käkade jättegod mixpytt med äggula och drack cola till medan vi tittade på fler spännande avsnitt av Naruto :)
Jättemysig kväll!


Plockat från nätet förstås..

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Nej det har du helt rätt i! :)

2009-10-06 @ 09:56:09
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0