Triofika i tisdags ♥


Triofikat i tisdags var stört mysigt. När jag såg Aye (Mañana mañana) sen kom upp från tunnelbanan gjorde mitt hjärta glädjeskutt och när jag kramade henne (första gången sen i slutet av juli) började jag böla. Blev så glad!
Så vi gick till Café Fix på St Eriksgatan och hade ett mysigt fika.
Jag fick presenter! :) Fick en jättefin armlänk i läder med ett hjärta på av Aye, men i födelsedagspresent fick jag en läderjacka :O. Snacka om att jag blev överväldigad! Det roliga är att jag tänkt köpa en sån i flera år men inte hittat någon som passat mig eller som jag kan tänka mig betala för. Så fick jag den! Jag blev superglad.
Aniela gav mig ett paket som var inslaget i lövmönstrat presentpapper och skrivit "Massa kramar, Löv you" (hajja skämtet - lövmöstrat papper och LÖV you).
Jag sparade pappret efter, men när jag öppnade paketet blev jag än mer överväldigad. Tårarna kom igen, hon hade satt ihop världens finaste skrapbook men jättefina bilder och dekorationer och visat upp vår kärlek och vår vänskap på ett dekoartivt sätt. Jag vågar knappt peta i boken - för den är så FIIN! Får inte glömma det fina halsbandet som kom med (har på mig de nu :P)

Tack för ett underbart fika, underbara presenter och underbar tid med mina bästa vänner. ♥

Tyvärr drabbades både Aniela och jag av huvudvärk, och det började snurra i huvudet och jag mådde illa när jag kom hem.
Så i onsdags och igår var jag hemma från jobbet och har inte ens gått utanför dörren.

Idag åkte jag till läkaren 08:30 och fick bra tips om min dumma näsa och hon lovade att skicka en remiss till magnetröntgen angående mitt lår. Sen bar det iväg till jobbet, fastän jag inte är helt bra.
Vill verkligen inte att de drar 140% lön över lör-sön, så därför är jag här.

Problemet är att jag tror att jag börjar få utmattningssymptom.. vill inte jobba, skittrött, orkar inte träna, nedsatt immunförsvar - och nu när jag kom tillbaka till jobbet blev jag yr och känslig för ljud och ville bara lägga mig ner och sova och försvinna från allt. Orkade knappt stå upp när jag kom hit.
Jag åker hem tidigare, men jag får iaf några ansökningar gjorda idag. Det är ju ingen som går in och hjälper till ändå när man är sjuk. Så man får "betala" med stress över det som väntar en när man återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0