Jag vann KRIGET!

Efter en totalt omotiverad dag på jobbet (sov knappt 6 timmar) petade jag på lite grejer och sedan gav jag mig en paus sista timmen där jag satt och drack en kopp te och bara släppte allt jobb - jätteskönt.
Och ringde till diverse järnhandlare. Testade att ringa till Rörmannen i Spånga - och de hade det jag sökte efter. MEN, hur pepp är man på att åka hem, se sitt hem, men får inte gå hem, för att man ska ta en buss åt ett helt annat håll? Oh jippiie.
Så kollade jag numret till järnhandeln i Hökarängen (fick tipset från Veera, som bor där i krokarna) och ringde dem. "Ingen fråga är för dum" måste vara deras motto :) Han var jättesnäll där och jag köpte två olika storlekar av platta packningar. (Ska lämna tillbaka den ena)
Träffade älsklingen i Gamla Stan (bokade in en tid oxå :P) och gick på SF-bokhandeln. Köpte nästa säsong av Naruto *yeay!* och jag köpte The incredibles. För att utöka vår filmsamling ^^
Det luktade jättestarkt i Gamla Stan av nudelbuljong, så i Munkbrohallen köpte vi nudlar *fick cravings* och åkte hem och tittade på Naruto och käkade "ramen". Kul!

Ajustja, jag och älsklingen tog upp fighten i kriget (även om kriget var mitt). Och med gemensamma krafter fick vi stopp på läckan. Case's closed!

Så idag kl 11.45 skall jag klippa mig! :)

Åh, jag längtar tills de här veckorna är över och jag slipper sitta i detta rum! Är totalt ointresserad av vad den mannen har att säga. En animerad tankebild flög förbi igår i skallen - en katana som skar honom i två delar. Är jag sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0