Julklappshysterin påbörjad..

Nu på lunchen köpte jag årets första julklappar (i Sverige iaf) - hittade två presenter i Japan som syskonbarnen ska få.
För att få en överblick skrev jag en lista på de jag ska köpa julklappar till.. Funderar på att stryka föräldrarna eller *dunderidé* ge ett personligt julkort med något fint i! Så får jag pyssla lite också fram till jul. Perfekt!

Men då MÅSTE jag gå till Panduro idag :P Sweeet! Hm, får gå tidigare hem helt enkelt. Det är ju träning ikväll. *måste verkligen gå, behöver få lite träningsvärk*

JÄKLAR! Nära på att glömma att jag har en inbokad massagetid nu kl 14.00!

Svåraste julklappen blir nog till älsklingen..
Love-ly, vad önskar du dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0