Dåligt minne

Det suger att ha dåligt minne.

Jag skulle ringt till Ramen Ki-Mama igår och bokat in taidon på fredag. Nu vet jag att vi är 12 personer som skall gå, men jag glömde ringa igår. Men jag skyller på att jag och mamma åkte till CityGross.
Handlade en massa bra där, dyrt blev det - men det skulle kostat runt 3000-4000 kr om jag handlat allt på ICA. Jäkla blodsugare!

Nu är det torsdag, och i eftermiddag ska jag till Skarpnäck i SKTFs ärenden. Jag ska följa med Saime - vet inte om jag ska vara med på SG (samverkansgrupp) för observation eller om hon bara vill att jag ska synas och prata med folk.
Jag skickade precis ett sms till J om att "visst är det dags för en grabbkväll ute, typ nu på lördag?" och mer i den stilen, beroende på om han haft en bra/dålig dag så hamnar det i god/dålig jord. Antagligen så känner han sig utkastad, men jag har inte hört något om att Jonte ringt honom eller ngt. Men min lilla fasad, att jag gick via Felisija - det skiter sig nu. Han kommer hajja, och det får bli som det blir.
Tjejerna röstar stenhårt på att det ska vara tjejkväll, så .. vad ska jag göra? Trist.

Alright-o! Dags att få lite bra saker gjort. Förresten, jag är skitnöjd - jag och Mika på jobbet har listat ut hur man får till säkra utskrifter (det var APT igår och alla klagade över att det ligger en drös med papper som ingen tar hand om) eller utskriftslista - och det FUNKAR ju faktiskt! *glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0