Blir ju lätt lyrisk!

Jag skulle låtit bli, på riktigt alltså.
Vet inte hur det gick till att jag började, men helt plötsligt sitter jag inne och mailar på annonser på Blocket om disk- och tvättmaskiner. Och jag har inte ens flyttat än.
Tvättmaskin kommer jag att behöva, och sen även diskmaskin. Jag har ingen aning om vart jag kan ha diskmaskinen, eller storlek, eller om jag kommer behöva ha en bänkdiskmaskin.

Hursomhelst blev jag helt lyrisk när jag såg att det finns tvättmaskiner för under 1000-lappen, och ännu gladare blev jag när jag såg priserna sjunka ännu lägre. Det var sådan skillnad mot nypris att jag börjar fundera på om jag inte ska ta och köpa en torktumlare också.. Men det BEHÖVER jag inte. *skärper till mig*

Dessutom vet jag först imorgon hur stor diskmaskin jag kan skaffa, alternativt bänkdiskmaskin. Det är nämligen då jag ska iväg på lunchen o kika på lägenheten och kolla uttag för lampor, hur stora fönster jag kommer att ha (för gardiner) samt kolla vad och vart jag kan/vill ha saker uppborrade på väggen och vilket material det är.
Så imorgon vid lunch så ska jag iväg och hämta nycklarna. Jag får inte glömma mätstock! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0