Nyklippt & fullständigt omotiverad

Jag ställer mig frågan hur många procent av den arbetspotential jag har, som utnyttjats idag .. 3%?

Åkte in till Gamla Stan på min tidiga långlunch, klippte mig, snackade skit med frisörskan och missade precis min tunnelbana tillbaka till jobbet. Men det gjorde ju inget, åkte förbi Gullmarsplan och tog mig en fika på Espresso House.
Var borta i cirka 2 timmar. Men sket fullständigt i det.

Nyklippt, det blev helt okej. Nu jäklar ska jag leka med tupering! ^^

Klippte mig på HÅR-teamet i Gamla Stan. Bra skit! :)



Efter lunch satt jag vid datorn i en timme innan jag ville springa förbi min kära mor och visa frisyren. Oj, där råkade 1½ h gå. Vad gör det, egentligen? Inte ett skit. Har gjort alla utbetalningar, I've done my job.

Nu vill jag gå, smita in på Pandura Hobby innan jag åker hem och köpa pyssel! Jag vill så gärna pyssla. Kreativera något. (Skapa något kreativt.)
Men först ska jag in på ICA, ska leta upp Dr. Kouzas Vetediet och en vaniljyoghurt.

Jobba heltid, plugga 25%, "träna" (det har jag fått låta bli om jag ska orka leva), vara aktiv i styrelsen i taidon, uppdatera hemsidan (inte särskilt uttröttande, men ändå ett ansvar) - och utöver det lyckas ha ett socialt liv. För att inte tala om ett kärleksliv!
Det som har blivit lidande är min egen träning, mitt instruktörsskap och mitt sociala liv.

Men imorgon ska jag försöka träna och på söndag. Fan, jag vill ju inte bli ohälsosam bara för att jag pluggar. Sen kan jag sova bättre också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0