Barcelona Countdown: 16 dagar kvar!

OMFG!

Det är snart dags! :O

Min punktlista inför Barca:
- köpa flygbiljett   √
- få ledigt   √
- gå ner i vikt   √
- kolla flygbusschemat   √
- köpa födelsedagspresent till Aye   √
- klippa mig  (inte än, men på lördag - √)
- köpa nya tygskor
- växla pengar
- bestämma vilka kläder jag ska packa
- få Nellas present till Aye
- köpa flygbussbiljett
- bota resfebern ... Kommer inte ske! :O

Jäklar alltså, jag har inte fattat att det bara är två veckor kvar. Jag åker ju när det är varmt ute och solen ska skina och det ska nästan vara sommar. Och jag åker 30 april och jag går fortfarande runt med min vinterjacka.
Men hittills har jag tappat 6 kg med Cambridge - på en vecka.. sjukt men så jävla nice!

Vi går verkligen mot ljusare tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0