Ingen stress - allt på en gång!

En enda sak jag kan säga om den senaste veckan - dålig sömn. Jag har sovit så sjukt dåligt hela veckan. Sen innan jul och det är väl typ nu som det börjar ordna till sig.
Från den 23e till julafton sov jag okej, men satt ändå och sov bort klassikerna på Kalle Anka i soffan hos mormor o morfar. Ungarna ville VERKLIGEN ha julklappar ^^
Men eftersom dem inte fick någon eftermiddagstupplur syskonungarna så var de helt slut när kl var 8. Det var nog första julafton nånsin som vi åkte innan kl 22!
Väl hemma funka inte tvn (ljudet), så pappa å Annika bestämde sig för att vi alla tre skulle iväg och köpa nytt på juldagen. Och trots att jag var i säng före 23 somna jag inte förrän efter 1. Tusen tankar, tusen bilder, tusen "att göra".
1 februari får jag lägenhet! Förstahandskontrakt!

Så juldagen åkte vi och handlade - jag har blivit med tv och PS3. Snajsigt värre! Och fixat så när jag flyttar in så finns det tv-kanaler. Har aldrig handlat för så mkt pengar innan kl 9 - nånsin.

Efter vi kommit hem och jag hjälpt till att installera pappa å annikas nya skrivare, lcd-skärmen till datorn och allra sist den nya tvn på väggen i vardagsrummet - sen typ dog jag. Jag var sååå sjukt trött.

Jag pigga på mig till kvällen, för då åkte jag hem till Aniela och korka upp mitt vin - vi skulle till Medusa och fira Jorge som fyllde år den 26 dec.
Efter den sista timmen på Medusa hände det verkligen grejer. Grejer som inte på NÅGOT sätt hjälpte min dåliga sömnrytm den senaste veckan. Oroligheter.

Är så sjukt glad att jag var ledig igår - jag gich och lade mig strax innan kl 23 och sov djupt till 7 (varför jag vaknar just kl 7 fattar jag inte - har gjort de hela veckan) sen somna jag om och gick upp kl 9.
Hanna och pojkarna är hos oss just nu - såå mysigt att gosa med Aron och busa med Lennon! :)

Och nu, denna dag när Meja och Daniel fyller 3 och 40 år (systerdotter och svåger) ska jag vid den speciella tidpunkten kl 15.00 skriva kontrakt för lägenheten.

Snacka om overkligt du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0