Anielas födelsedag

Igår var det Nellas födelsedag!





Jag skulle bli upphämtad utanför jobbet när jag slutat och jag sprang och köpte hennes presenter på fikarasten :) Hittade jätteroliga presentboxar att lägga hennes grejer i.
Hursomhelst, när jag slutat och vi kom till bilen .. så kom vi inte särskilt mycket längre. Martin kunde inte starta bilen, den var helt död!
Efter några samtal och en halvtimmes iskall väntan kom Martins pappa med startkablar och fick igång bilen. Glada åkte vi ut till Tyresö. Hemma hos Aniela fick vi käringöbakelse till förrätt (du ANAR inte hur GOTT det är!) och medan varmrätten fixades så spelade vi Guitar Hero på Wii, vilket var kul men fruktansvärt irriterande då knapparna på Wii-gitarren skickade signalerna lite segt så man var hela tiden tvungen att vara snäppet före man skulle ta tonen. Lyssna mer på låten, än att titta på tvn och ta tonen när tvn säger det.
Aniela fick jättefina presenter av sin familj och det var mysigt att vara hemma hos dem. Dessutom älskade hon de där roliga presentboxarna som jag hittat och gillade örhängena hon fick.
Bra kväll.
Fick reda på att Jessica delar sin lägenhet med ett städsamt spöke som inte gillar hennes ukulele, Jennie är paranoid om att hon också skulle ha besök av spöken och att David spelar World of Warcraft. Roligt :)



Varför, VARFÖR, är det så nördstämplat att spela WoW? Jag är ingen nörd, men jag spelar det och tycker det är roligt. Det är faktiskt riktigt roligt. Apropå det, så dissade en kille jag pratade med på nyår mig efter att han fick reda på att jag spelade WoW. Och vi hade haft en trevlig diskussion innan. Vad hände liksom? Jävla idiot.
Jag sitter inte uppe nätterna i ända och spelar, jag är inte med i grupper där någon bestämmer att "nu ska vi attackera den basen" och sjukanmäler mig från jobbet för att spela. NEJ, jag spelar det som vilket annat spel och skiter mestadels i alla andra där och gör mina uppdrag. Nej, jag hajjar inte vad det är som är så nördstämplat med det. Det är ett spel.

Gaaaah, när kommer mina glasögon!? Jag är less på att inte se ordentligt! Ska ringa dem nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Aye Win

älskling!

du skriver så härligt och nej, det är fíten nördigt att spela WoW om man gör det på rätt nivå, och du förstår vad jag menar ;)

jag är nörd när det gäller sims för jag fastnar galet i det så jag kan inte spela det haha ^^



åh det låter så härligt med kvällen ni hade hos nella,önskade att jag vart där :/

2010-01-14 @ 21:17:14
URL: http://ayeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0