Med Mozart i öronen

Efter produktionsmöte med taidon skyndade jag ner till Vi(vo, som jag vill kalla det) och köpte mjölk och en tub med färdigt rotmos.
Jag blev varken mätt eller nöjd och jag har en "ilande" smak i munnen efter rotsakerna, och längtar efter något som inte gör mig illamående, samt mer fritid.
Jag slappnade inte ens av för att titta på Desperate Housewives, nej jag skulle passa på i reklamen att lägga upp "dagens bild" på Facebook, sen så gick det lite tid för det - och helt plötsligt var det reklam igen.. Så efter andra och sista reklamavbrottet kunde jag luta mig tillbaka och ta det lugnt - i 10 min. Sen var programmet slut och jag hade varken varvat ner eller börjat ta det lugnt.

En gammal kompis hörde av sig till mig på Facebook och tycker att vi ska ses. Han uttryckligen sa att han saknade sällskapet med mig och Aniela. Jag är mest nyfiken på hur han är idag, gentemot hur han var när jag umgicks med honom förut. Kan vara kul att träffas.

Nu avnjuter jag ett stycke ur The Royal Mozart Symphony.
Sen blir det borsta tänderna sig lite, och godnatta sig lite och hoppas att morgondagen ger mer energi än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0