Alla Hjärtans Dag. Jaja ..

Alla Hjärtans Dag är överskattad.
Nog för att jag tyckte det var trevligt att mysa i soffan framför film och tända ljus, men det var fel känsla i omgivningen.
Förutom film och tända ljus blev det kyckling/nudelwok och J gillade presenten. (svart mugg med Mötley Crüe-logga på) Men det var fel känsla i omgivningen. Det var inte alla hjärtans dag, det var en vanlig jävla måndag.
Det var helt enkelt fel vecka för mig att fira alla hjärtans dag.
Äcklig film iaf, Splice med Adrien Brody. Gives me goosebumps still..

Imorse glodde jag på Nanny till frukost, det var ett rätt kul avsnitt. Klassiker alltså, från 90-talet och med puffärmarna, det stora håret och "do's and don'ts" - humorn funkar även idag. I like it.
Jag förstår inte varför, men jag är så trött! Det tar tid att komma upp, det tar tid att vakna till och bli pigg och jag sover ändå minst 8 timmar varje natt nu. Fattar inte - ska jag fortfarande ta igen mig för de där 1½ månaderna från att jag fick besked att jag fick lgh till att jag flyttade in? Och det smakar inte ens gott med mina favoritteer längre .. it sucks.
Dessutom måste jag hem till pappsen och hämta upp mitt andra täcke - OCH MINA KUDDAR. Jäklar, vad jag saknar dem. Den jag sover på nu är min gamla kramkudde som jag fick av Faster när jag far 4 eller 5 år. Funkar inte längre som vanlig sovkudde. Och defenitivt inte permanent.

Och jag måste till IKEA igen, byta lampan som inte gick att sätta upp i min "lilla hall". Och köpa brödformar - varför mina är borta kan jag inte förklara eller godta. Det blir nog både det ena och det andra från IKEA när jag åker dit. Hm, kanske man ska åka dit imorgon? Get it over with liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0