Bea went Poison Ivy! :D

Bea goes Poison Ivy!

Helbild.

Som sagt, jag dekorerade klänningen själv (och sydde ihop kragen, så jag inte såg ut som om jag rymt från något kloster med gröna klänningar.. )

Jag gillade å vara rödhårig - det kändes ballt. Den dagen jag färgar håret (varför jag nu skulle vilja göra de) så blir det antingen rött eller vitt. Ja, du läste rätt - vitt. COOLT som fan ju!

Men men.. nu kan jag knappt vänta tills den här dagen går, och imorgon - sen är det INFLYTTNING! YEAAY! :D

Fan, det kommer bli så bra, och imorgon ska Aniela komma över - och har hon med sig Buzz (om David vågar låna ut det till henne) så har vi vår kväll fixad! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0