Det närmar sig nu...!

Igår fick jag fyra till som bärhjälp. Nu har jag alltså Aniela, Micke sensei, Eddie, Magnus, Aina och Vendela :)
Så på lördag kl 11 så börjar min officiella flytt. Skönt! Jag längtar!

Jag har fått information från Linda. Vi kommer ju ner till Hong Kong den 1 mars (jippie, det är en MÅNAD kvar nu, inte mer!) och då kommer vi få kinesa ihop oss i Linda och Amins lägenhet. Sen så är jag inbokad på manikyr och pedikyr på torsdagen - då det är "tjejkväll" innan vi alla går ut och äter middag tillsammans. Och Linda frågade vad jag helst ville göra utöver manikyr/pedikyr - ville jag hellre göra håret eller make-up - om vi inte har tid med båda .. Jises, liksom - snacka om att vi ska lyxa till det! ^^
Sen har jag hört talas om en linbana där man typ ligger ner för det är så brant uppför (undrar om det då går VÄLDIGT fort nerför..) uppför bergen och med bra väder ser man hur långt som helst. Och en båtresa på lördagen, typ heldagstur med några vänner till Linda. 
Själva bröllopsfesten är på fredagen den 4 mars, sen är det muslimsk bröllopsceremoni på söndagen kl 12 och sedaan 19.30 är det kinesisk teceremoni. Det är vad jag känner till att vi ska göra. Spännande! :)
Får inte glömma att berätta för min kära pojkvän, så han OCKSÅ vet .. ^^  

Och idag om 5 timmar (kl 16.00) är jag redo att bära upp min säng (!) i lägenheten, som pappa hämtat. Sedan ska vi iväg och hämta soffan! ROLIGT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0