Åktur på lunchen

På lunchen åkte jag och mamma förbi min lägenhet, och det var superfint! :D
Jag blev ännu nöjdare när jag såg hur tapeterna såg ut uppsatta på väggarna. Kökstapeten var den som jag inte var helt 100% på, men det gjorde också att jag blev mest nöjd med den.
I mitt master bedroom blev det en lugn och mjuk stämning/färg, och ros-mönstret syns men tar inte över. När jag möblerar kommer det att bli jättefint!
Vardagsrummet var nästan kvadratiskt, och kändes mindre än när jag tittade på lägenheten. Men det kommer ändras sen när jag flyttar in med möbler och får upp tvn på väggen. Det kommer bli såå bra!
Och även om det verkade som att det andra rummet skulle bli mörkt med de röda tapeterna, så blev det inte så - det var en jättefin färg med exakt den där mörkröda tonen som jag gillar. Allt var jättefint, OCH - jag mätte en av hyllorna i köket - det KOMMER att kunna stå en diskmaskin där! *nöjd*
Allting ordnar upp sig, och jag njuter av livet. Så sjukt underbart! Men av någon anledning fick jag huvudvärk nu - kanske beror det på att jag sov skit inatt. Halv ett var jag fortfarande vaken och tänkte.
Men lägenheten som blir min kommer bli helt underbar! Åh, jag kan inte vänta tills jag får flytta in! Och dekorera!
Och sova i mitt rum, i min säng och njuta av min tv på min vägg. *jättenöjd*
Framtida projekt - tapetsera om i hallen.. Trist mönster. Ska försöka att hålla mig borta från IKEAs hemsida tills i eftermiddag.
Kul! Jag får nycklarna på fredag kl 11.30! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0