Dagens checklista

Jag jobbar idag min första dag som fackligt förtroendevald. Dagens checklista är som följande:
› Skriva etiketter och klistra på för material
› Uppdatera information om a-kassa mm från SKTFs hemsida
› Skriva upp namn på chefer inom Socialpsykiatri samt utförare funktionsnedsättning och mail till en kvinna som behöver listan, SKTF Stockholms stad
› Fixa med SKTF Farsta-Skarpnäcks hemsida och fundera vidare på uppbyggnad mm
› Gå på SPA-behandling 90 min varav 25 min massage och 60 min ansiktsbehandling
› Hem och SOVA!

Sov skitdåligt inatt, det är dumt - det tycker jag att jag ska sluta med. Det är onödigt, men det kan vara så att jag märker att nu börjar det närma sig flytt och därför blir jag uppspelt och spänd igen.
Såg ju mitt namn på dörren igår när jag var i lägenheten. Den kommer vara MIN!
Pappa ska hämta sängen på tisdag, jag hämtar nycklarna på fredag - det kanske blir IKEA på söndag. Jag kommer att flytta under en hel vecka. Jag hoppas bara på att jag får mer än 2 personer som hjälper mig att bära. Då förtjänar vi verkligen det jag har i åtanke till efter :P

Nu ska jag fortsätta leta igenom en delvis bristfällig eller felunderrättad lista på alla som arbetar inom Farsta Stadsdelsförvaltning. Sen är det lunch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0