Fel i planeringen

Jag hade tänkt vänta till 1 februari med att ta IKEA-svängen, för att lätt kunna passera mitt hem och lämna sakerna där. Smidigt!
Men pappa påpekade för mig imorse att IKEAs januarirea slutar den 23 jan - alltså i helgen.
"Fattigveckan - så klarar du det" - läste jag i Metro igår. Men va faan.. tur att pengarna för Js biljett till Hong Kong har kommit in. Ska jag verkligen lägga ner varenda krona nu - innan lön - för att fixa de sista inköpen för inflytten?
Eller ska jag avvakta? För mig spelar det egentligen ingen roll, med tanke på att det är typ en vas och några glasburkar (som jag tänker ha som te-burkar) som jag vill ha - som är på rea i Kungens Kurva. Samtidigt som det vore skönt att få sängstomme och diverse andra nödvändigheter inköpta. Frågan är bara - nu eller sen?
Första veckan i februari kommer vara fullspäckad.
Soffbord, tv och PS3 har jag hemma nu. Säng beställd, köksbord avklarat. El, tv-kanaler fixade - dock inte hemförsäkring.
IKEA nu, eller sen? Hjälp. Vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0