Limbo med tusen tankar

Ja igår var årets första taido-pass! Det känns i kroppen, men inte sådär att jag inte kan röra mig - än :)

Kom hem, läste min bok - som helt plötsligt blev superintressant - och åt lite efter träningen. Efter duschen så gick jag och lade mig. Utan att stressa, utan att skynda.
Det spelade ingen roll.

Tusen tankar, och jag är kvar i limbo. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, när jag får de här tankeattackerna. För det är vad det är, medföljande stressreaktion i kroppen.
Flera gånger igår - innan jag föll ner i en "vaken-dröms"-slummer - kände jag hur hjärtat började pumpa som en galning som reaktion på tankar. Borde jag sagt det där? Skulle jag hållt käften? Gjorde jag fel? Var det lika hemskt som jag trodde att det var, eller var det "välförtjänt"?  Med mera.. med mera...
Jag vaknade till lite när kl var 3, och kände att jag inte fått någon djupsömn överhuvudtaget. "Åh, jippie, jag ska gå upp om 3 timmar".

Jag har gått som i en dimma idag, jag visste knappt vem jag var när jag kom till jobbet. Jag tog mig en ovanligt lång massage i massagestolen och lät mig falla i sömn.
Det hjälper inte riktigt, för det är tankarna som håller mig vaken - inget annat. Jag får ingen ro.
Och jag har koncentrationssvårigheter som fan!

Orkar inte! Och jag vet hur fel det är, och hur felaktigt jag beter mig. Jag vet vad jag borde göra, men okej - det är INGEN stress än. Det är den 11e idag, än har inte första katastrofhögen med ansökningar inkommit.
Jag är kvar i limbo, och innan jag fått flytta - så tror jag inte att jag kommer sova bra.
Let's hope I'm wrong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0