Snabba planer, snabba förändringar

Snabba planer kan ändras lika snabbt.

Från första början skulle jag och pappsen hämtat köksbordet hos Rebecca nästa vecka - men hon ska åka till Australien på lördag morgon och kommer alltså vara borta. Hennes kille har sin nyckel med sig redan till Australien - och hon måste låsa. Så vi ändrade till att hämta bordet imorgon efter jobbet. Men då kunde inte pappa - så vi ska hämta det redan idag!

Dock börjar jag få lite halvpanik - det känns som att mina pengar försvinner fortare än kvickt - kommer ju behöva köpa massa lampor också till lägenheten. Och de kostar, ganska mycket faktiskt.
Hyran har dragits från mitt konto, pengarna jag tog från mitt kapital känns som att de inte kommer räcka att betala för både säng och grejer från IKEA. Men känslorna tar över, det ÄR INTE så.

Ska iväg och fika med Felisija i eftermiddag, hon fyllde 20 år i tisdags - ska gratta henne. Sen är det födelsedagsfest för henne på lördag - med tema. Superheros vs villains! Roligt tema :) jag har bestämt mig för jag ska klä ut mig till. :) Hoppas bara jag kan göra det bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0