Crazy weekend.

Kort och gott:
» Jag gymmade fredags - stolt.
» Jag och J drack cola på kvällen och pluggade japanska tills klockan var halv 3.
» Felisija och Jonte har gjort slut - J drog till Jonte tidigt på lördagen.
» Jag och Eddie köpte en fin japansk whisky till Micke sensei som hade 50-års fest i lördags (det var så trevligt att jag nästan glömde att gå).
» Från fest till nästa fest, åkte till Hägerstensåsen och drack med Natha och Empi och två vänner till dem.
» Natha älskade tändaren jag köpte till henne i HK - i form av ett rött läppstift.
» Vi åkte till Rocks, mötte upp Bella och hennes kompis vars lillebror ville se någon bra rockklubb (men drog tidigt, dumma människor).
» Tiden ställdes om, men det sket buss 172 i. Speciellt den där första bussen som skulle gått 06:01 som jag tänkte ta i och med att jag vaknade upp på t-banan i Farsta (skulle klivit av i Hökis) och missat buss 182 hem. Så efter tokfrossa i nästan 20 minuter med kort kjol och i snålblåst var jag rätt less.
» Vaknade med tokont i ryggen, en jävla muskel som fått cp-ryck. Tog mig 10 min att sätta mig upp.
» Mamma hjälpte mig med lite massage, hon kom över.
» Taido styrelsemöte söndag kl 15, taidoträning kl 18.
» Fick med mig en lax/feta/soltorkad tomat-paj hem från Micke sensei - de hade så mycket över.
» Skittrött.

Jag drömde inatt om att Aye visade mig en handskrivet papper (vanligt jäkla A4) med en liten teckning på samt en text om att nånting nånting om nånting hon inte ville "om jag ska vara här i 3 år" - tror det där snackat om studier slog rot och sedan lite önsketänkande. Underligt.
Lördag är det triodag. Underbart! Då blir det vin och nudlar! Hon kommer tillbaka på fredag! Tiden har gått nu, det blir bättre nu! Ser fram emot det som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0