Fikaprat

Under fikapausen nyss satt jag och tittade på min arbetskamrat medan hon pratade och slogs av hur vita tänder hon hade. Så jag frågade om hon blekt tänderna och sa att det såg väldigt fint ut när hon svarade jakande.
Hon berättade att hon och Evelyn pratat om det nyligen, så nu var jag och Evelyn inne på sidan där Elisabeth köpt sitt tandblekningsmedel.
För 499 kr får man 14 strips (för vardera över- och underkäke, totalt 28 strips). Effekten visas redan efter 3 dagar, fullständigt resultat är efter 14 dagars behandling. Färgen stabiliseras efter 2-6 veckor.

Så vi ska köpa tandblekning, jag och Evelyn :)

Jag hör redan den äckligt jobbiga TV-shopreklamsrösten "Get that dazzling smile you always wanted, get rid of those feelings of shame and smile again!" .. med tillhörande intervjuade människor "Med -varumärke-'s hjälp kunde jag ÄNTLIGEN börja skratta och le igen och inte behöva skämmas", "Tack -varumärke- mitt liv har förändrats!" Och så vidare ..

Men trots det är det något jag tänkt på länge och vill göra. Sen kan jag ju inte förneka att det kommer att locka att gå och le i spegeln mot mig själv ..
Steg 1 i mitt arbete för ett snyggare jag :) Eller egentligen steg 2, eftersom jag SKA iväg och träna idag. I slutet av veckan ska jag gå upp till en arbetskamrat på plan 12 som ordnar Friskis-kort till mig med förvaltningens 15% rabatt. Så ska jag börja gymma två-tre gånger i veckan.
Nästa vecka börjar japanskan också, så då blir det ännu viktigare att jag tar igen måndagens träning på annat sätt.

Kommentarer
Postat av: aye

oh jag vill också testa tandblekning!! du måste ta före och efter bilder!

2011-03-14 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0