Snart iväg..

Efter ett stormigt styrelsemöte blev jag rätt less och trött i huvudet. Kvinnan ifråga vägrade lyssna och det slutade med att hon frånsade sig sitt ansvar (som jag uppfattade) med omedelbar verkan.
Sen skrev jag styrelseprotokollet - hm, ska nog skicka iväg det till styrelsen.

Så nu medan jag väntar på att min tunnelbana ska gå (baaara en halvtimme kvar ..) så äter jag en perfekt mogen avokado med citronpeppar och suktar efter en cappuccino hemma och några (många) avsnitt av Naruto.

Jag vill åka till IKEA och tokshoppa - men nu har jag inte råd. Vore ju smart iofs att byta ut lampan till "garderobshallen" innan helgen så att pappa kan montera upp den när han kommer och ska hjälpa mig i helgen med att skruva fast min diskmaskin (den tippar när man drar ut lådorna) och balansera upp tvättmaskinen så att den står stilla när jag använder den. Är ju fan rädd idag att använda den! Vågar fan inte .. kommer ju till slut möta den ute i hallen istället för i badrummet .. *less*

Nej, en till avokado och sedan iväg!
Hoppas det är kul ikväll! Får iaf en biobiljett till! Får se det som en liten investering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0