Ytterligare en gratis biobiljett till mig!

Via SKTF har jag fått ett utskick med förfrågan om jag kunde tänka mig ställa upp på ett test av en ny spelidé som SKTF förmedlar via ett företag som heter ONE DAY Interactive.
Så idag kl 18-20 ska jag delta i det här testet, och lämna åsikter. Roligt! Det är beläget på Södermalm på Nytorgsgatan 17.
De ska bjuda på lite tilltugg och dryck (hoppas det är lite maffigare än typ chips) - kommer ju inte hinna äta middag emellan - om jag inte kan få gå tidigare för Saime från SKTF-arbetet.

Men idag har jag gjort en hel del faktiskt!
Skrivit klart samtliga styrelsemöteprotokoll som jag har suttit vid pennan, skrivit dagordning till styrelsemötet idag och ordnat upp en del saker i organisation för mig själv och fackförbundet. Trevligt!

Nu är det dags för lunch, jag håller nästintill på att svälta här! :P

Btw, jag är glad att jag gjorde mig en halvsjaskig cappuccino imorse till frukost - annars hade jag sovit vid det här laget .. sent inatt och någorlunda seg imorse.

En downer: egentligen skulle mina arbetskamrater komma förbi idag efter jobbet på fika. Jag är glad att jag inte bakade igår, att jag inte orkade det - för alla utom en har hoppat av. Och på grund av att alla andra hoppade av så bestämde vi att vi tar det kanske nästa vecka istället.
En upper: då kan jag åka till spelidéstestet och få leka i två timmar med eftertanke och en biobiljett rikare på vägen hem :)


Kommentarer
Postat av: aye

låter fett värt!!

göra nått kul och få nått värt för det, bio är det bästa :)!

2011-03-16 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0