Taido taido taido

Igår var det träning, men vi hade även styrelsemöte. Beslutades att jag fortsätter vara föreningens sekreterare, Aina föreningens kassör och Micke föreningens ordförande.
Dessutom så ska vi ut och äta ramen (nudelsoppa á la Japan) på restaurang Ramen Ki-Mama den 11 februari kl 19:00. Det kommer bli jättekul! :)
Jag hoppas på att många kommer, med eller utan respektive/föräldrar.

    

Shio Ramen, Gekikara Ramen, Miso Ramen, Shoyu Ramen, Yakiniku Ramen.
Visst ser det gott ut?
Nudelsoppa ftw!

Jag hoppas att jag skall kunna komma igång ordentligt i år med taidon. Efter operationen i november har jag legat lite på latsidan, och det lockade inte SÅ mycket med gymmet heller. De extra julkilona känns. Men det är väldigt jobbigt att åka i en timme hem och stressa efter träningen när man bara vill varva ner och ta det lugnt. Speciellt när det gäller att passa en buss, som går en gång i timmen.
Men nu efter jag flyttat tror jag att jag kommer att ha enklare att komma till och från träningen! :) buss 182 är en bra linje, har jag kommit fram till - utan att nånsin ha åkt den.
Raka vägen från Sköndals centrum till Hökarängen och när vädret tillåter (dvs när is och snöslask försvinner) så ska jag skaffa mig en cykel och cykla. Både till jobbet och till träningen.

Det känns hemskt.. vi körde ett riktigt lugnt pass igår - och jag har träningsvärk! Då känner man att man är i dålig shape!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0